Torsdagsbak

Heeeej <3 Tidig uppstigning för min del idag med. Öppnat på jobbet och jag tycker det är helt okej eftersom hela eftermiddagen blir ledig! Jag ska åka och träna vilken minut som helst och därefter har jag inga planer för kvällen. Lite städ och fix bara inför morgondagens halloweenfest. Ska bli skitkul!! Kommer hit ett gäng goa vänner, utklädnad som gäller!

Efter jobbet igår var jag och storbakade hos Malin. Chokladbollar på löpande band. Det bästa i livet om ni frågar Malin, my lovely friend. Kvällen rundade jag av på gymmet. 40 minuter styrketräning för ben och mage och sen 40 minuters ös på stegmaskinen. ÄLSKART!! Det känns idag!

(null)  
Nu ska jag ladda upp för ett lika bra pass som igår, hejdå!! 




#1 - - Netti Starby:

Åh vad gott det ser ut och ha en fortsatt mysig kväll! :-D Kramis

#2 - - Celine:

Men mys!

#3 - - Alice Lindström:

åhhh vad gott med chokladbollar!

#4 - - Tove:

Så mysigt!!

#5 - - Louise:

Va roligt med bak! :D

#6 - - Pauline Hurtig:

vad gott och mysigt!

#7 - - Joré Dirgélaité:

åh chokladbollar <333 hoppas halloweenfesten blir toppen!!

#8 - - Johanna Utterberg :

Åh vad gott med chokladbollar!! :)

#9 - - Linnea Kinis:

vad smarrigt :)

#10 - - Petra:

Chokladbollar e så gott 💕💕💕💕

#11 - - Meg:

Åh vilken mysig torsdag! Och vad duktiga ni var som orkade gå till gymmet efteråt, en annan hade försatt sig i matkoma ;P

#12 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Åååå, vad mysigt med bakdag! :)

Upp