10 oktober

Hej vänner! Hoppas ni haft en fin tisdag! Här nere i Skåne har vädret bjudit på en sådan där fin oktoberdag det bara kan bli! Blå himmel, vindstilla och solsken. ÄLSKAR sånna höstdagar! Jag startade därför dagen med en 70-minuters promenad innan jobbet idag. Hade ju helt klart för mycket kläder på mig. Passar på att vara ute en så fin dag som denna istället för att stänga in mig på gymmet, gråa och kalla dagar kommer vi få tillräckligt av i vinter ändå. Hann även få ner några knäckemackor med ägg innan jobbet, verkligen my go-to food!! 


Jobbade sent idag så kom nyss innanför dörren, klockan är 21.20. Nu är det inte lika fint om man säger så, är som en blöt hund. Ska äta middag och göra en stor kopp te innan jag hoppar i säng! Kram på er ♡

#1 - - Netti Starby:

Jag hade också fint väder under dagen när jag jobbade så jag såg bara solen genom ett fönster! :-D Kramis

#2 - - Tess:

Wow, vilka vackra bilder! :)

#3 - - Natalie:

Vad underbart väder! Här har det också varit bra i Linköping men fortfarande kallt och andra dagar regnar det... USCH! Kram<3

#4 - - Mirre Sweetwords:

Kul att du startat igång bloggen igen och gött med en stor mugg te

#5 - - Anonym:

Fina bilder!

#6 - - Selma:

Vilka härliga bilder 😍😍

#7 - - Pauline Hurtig:

ja sånna höstdagar är verkligen underbara, här har vi bara regn regn regn

Upp