Godmorgon

Hej bloggen! Innan frukost idag började jag dagen med en videokonferens i samband med mitt eventjobb i Malmö. Arbetar just nu som ambassadör under fredagarna för Yves Rocher, ett skönhetsföretag som driver en kampanj i oktober. Därefter gjorde jag i ordning frukost - gröt toppad med hallon & en näve valnötter. För er som är nyfikna på hur jag gör gröten finner ni recept en bit ner ♡

Om en stund ska jag hem till Malin på fika, trevligt trevligt. Därefter tänkte jag köra ett cardio- och magpass på gymmet innan jag så småningom beger mig till Oliver för att tillbringa kvällen ihop med honom. En skön ledig dag mitt i veckan! 

#1 - - Alice Lindström:

Vad gott!

#2 - - Selma:

Så gott 😍😍

#3 - - Emma Fernhagen:

Vad spännande att vara ambassadör, vad innebär det?:D

#4 - - Felicia:

ser så gott ut

#5 - - Johanna Utterberg:

Låter som en härlig ledig dag! :)

#6 - - EM:

Jag måste testa ditt recept det såg jättegott ut!

#7 - - Pauline Hurtig:

vilken fin bricka! :)

#8 - - Amanda:

Å vad roligt att jobba med event! Det såg galet gott ut<3

#9 - - My:

Såå gott :D

#10 - - Madeliene:

Såå gott det ser ut! :)

#11 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Åh, vad gott :D

#12 - - Mirre Sweetwords:

Så härlig dag och god frulle

Upp