Längtan efter eget

 
ÅHH alltså! Ser ni SÅ fint!! Jag älskar inredning! Kan sitta i timmar och leta inspiration på pinterst - som jag också älskar. Nu när jag inte längre går i skolan och har plugg med mig hem varje dag finns det plötsligt utrymme för fler intressen att ta plats. Det är kul! 
 
Jag fantiserar ofta om hur det kommer se ut hemma hos mig när jag får eget, när jag själv får välja och bestämma. Redan nu och sen flera år tillbaka älskar jag att fixa på mitt eget rum. Dels att hålla ordning och reda (verkligen A och O) men också att matcha och planera, och med jämna mellanrum hitta nya platser och omorganisera i inredningen. 
 
Idag går mitt rum i ljusa färger; vit, silver och toner av lila och rosa. Det var ett par år sen jag satte temat, men jag är nöjd. Om jag skulle få min egen lya idag ser ni dock ovan hur jag verkligen hade velat ha det; vitt, grått, lite inslag av gammelrosa som jag tycker är så himla fint, lyktor och lampor i metall och så marmordetaljer. Träbord i gammeldags stil är också snyggt. Och mysiga trendiga kudar! Så fint!!
 
#1 - - Celine:

Sååå snyggt! Längtar tills jag och Gustav köper en riktig lägenhet till hösten nästa år så jag får inreda <33

#2 - - Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Åh, vill också ha ett stort träbord! Dock får vi inte riktigt plats med det i vår lägenhet då den är liiiite för liten, haha ;)

#3 - - Matilda Berlin:

Jag är så dålig på att inreda. Kom hit och fixa hos oss väl ;) Kram <3

#4 - - Meg:

åh vad jag önskar att jag inte bodde i kollektiv! vill också kunna pynta och ha det fint hemma hos mig ;p

#5 - - Julia:

Så fint!

#6 - - MALINDENISE:

Så fina saker!! :D

#7 - - Emma Fernhagen:

Wow supersnyggt collage! Om du förresten är intresserad av en rabattkod på Daniel Wellington så kika in på min blogg!:)

#8 - - Linnea Kinis:

Åh så fina bilder :)

#9 - - Louise:

Så fina bilder! :D

#10 - - Petra Olsson:

Så fina inspobilder , så kul att planera o fixa. kram

#11 - - Carina Marianne Holst:

Otroligt fint! Vi har samma smak :) Kram

#12 - - Julia:

Åh så fint! Har vitt och gamelrosa detaljer i mitt rum! ÄLSKAR det

#13 - - Jeanette:

Så fina bilder :) Förstår att du längtar efter att få något eget, det var verkligen en av dom bästa dagarna i mitt liv, när jag fick nycklarna till min egna lägenhet.

Upp