Mormor & morfar

Hejsan, här sitter jag i bilen med lurar i öronen påväg hem från Ängelholm. Jag, mamma och pappa har under eftermiddagen hälsat på mormor & morfar som är nere i Skåne på rehabiliterings/hälso-centrum några dagar där de tränar och äter gott. Idag kom vi lägligt för det sistnämnda; eftermiddagsfika och middag! Så kul att se mormor och morfar!

I förmiddags jobbade jag och nu på hemvägen ska jag be päronen släppa mig på gymmet. Good day! 

(null)


#1 - - Celine:

Så mysigt!

#2 - - Netti Starby:

Vad härligt dom har det och så lägligt ni hälsade på i samband med godsaker! :-D Kramis

#3 - - Jennifer:

Mysigt och så fin bild på dig :)

#4 - - Chanapha:

Åh vad mysigt! :)

#5 - - Alice Lindström:

Vad mysigt att träffa sin mormor och morfar!

#6 - - Johanna Utterberg :

Vad mysigt och träffa mormor och morfar :)

#7 - - Sara Ekman:

Mys :)

#8 - - Linnea Gustavsson:

Så mysigt!!

#9 - - Matilda Berlin:

Men åhh vad fin du är! <3

Upp