Oh my god.

 
Okej, detta är så sjukt. Igår publiserade jag en bild på instagram med en lång text där jag grattulerade Eric Saade på hans födelsedag, och vet ni vem som gillade bilden? Eric Saades manager, Tomas Lingman! Han har alltså sett min bild, läst vad jag skrev och GILLAT MIN BILD. Ni förstår inte hur glad jag blev när jag såg det! Och om jag har haft riktigt tur skulle det ju kunna vara så att Tomas faktiskt har visat bilden och vad jag skrev för Eric! Wow, bara tanken gör mig galen! :D
#1 - - MartinaOlsson:

Hej!
Nu har jag uppdaterat min bloppis med massa olika saker :)
Finns nu över 100 saker uppe i bloppisen och priserna ligger mellan 1kr-100kr.
En riktig MEGABLOPPIS, kika gärna in och se om det finns något du gillar! :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/bloppis-kop-mina-klader-till-riktigt-billiga-priser/

#2 - - Celine:

Nej men gud så kul! Grattis!

#3 - - Nelly:

Så roligt! :)

#4 - - jennifer:

grymt fin blogg!

- allt bra med dig? :)

Upp