Dagens klädval och skolsnack.

En söt bild på mig och Emili i skolan idag! 
Bilden är tagen i Snapchat och där av kvalitén, men ni ser i alla fall dagens outfit (jag till vänster)!
 
Jag är så skoltrött att det bara skriker om det! Det enda som är roligt just nu är matten och NO:n, allt annat kan dra åt skogen! På SO:n läser vi om Andra Världskriget vilket inte intresserar mig ett dugg! Det är fruktansvärt ointressant och dessutom komplicerat, vilket verkligen går mig på nerverna! Något som även börjar gå mig på nerverna är vädret - snö, slask och åter igen slask. Annars rullar väll livet på som vanligt. Jag har biologiprov på fredag men det känns hyfsat lugnt, tycker ju det är rätt roligt! Något som dock känns mindre kul är att det är prov på Andra Världskriget nästa vecka, och jag hänger inte med särskilt bra just nu. Shit shit shit.
#1 - - Emelie:

Väldigt fin outfit! :D

Upp