New workout clothes.

 
Mitt nya träningslinne som jag invigde igår kväll på en löprunda. Senast jag sprang hittade jag på en ny runda för att komma iväg lite längre (ca 7 km), men igår fick jag återvända till skogen igen då mina benhinnor inte klarar av asfalt mer än någon enstaka gång. Såklart kan jag springa minst lika långt på slingan i skogen, men eftersom den endast är 1,2 km lång innebär det att jag måste springa flera varv. Och efter att ha sprungit varv efter varv 3 gånger i veckan hela sommaren kan ni nog räkna ut att jag är ganska trött på den just den vägen.

Lite övrig update om gårdagen som förövrigt spenderades ihop med Linnea; Jag mötte henne på stationen strax efter tolv, och av att bara promenera hemåt blev vi lökigast i stan. Därför kastade vi snabbt i oss lite lunch och sedan åkte vi till saxtorpssjöarna och badade. Där höll vi till i princip hela eftermiddagen vilket var superskönt. Fram mot kvällen grillade vi, och sedan åkte Linnea hem och jag stack ut och sprang en runda.

#1 - - Boel:

Härliga bilder :D

#2 - - Amanda [SPONTAN]:

Fantastiskt fina!

#3 - - lucydee:

Fina :D

Upp