Time for school.


 
// Jeans Ellos // Blus cubus // Cardigan h&m //
 
Såhär ser jag ut idag en helt vanlig måndag! Händer inte mycket mer än det gamla vanliga idag. Nu är det skola som gäller, i eftermiddag massa plugg och ikväll träning! Ska bli kul då jag inte kunna träna på hela förra veckan. Dock får jag ta det lugnt idag, då jag inte har tid med ytterligare en förkylning. Jag har nämligen tre muntliga och ett skriftligt nationellt prov i veckan. Sedan är det disco på fredag och Lovisas fest på lördag, och utöver det kommer även mormor och morfar på besök i helgen! Någon stans måste jag även pressa in lite plugg inför nationella i biologi nästa vecka. Fullt schema med andra ord.
 
Ikväll dyker det nog upp några bilder från gårdagen när jag var ute hos Kakki och fotade lite, så håll utkik! 
#1 - - Elinemma †:

Åh vilken fin tröja, vart är den köpt?!

Svar: Åh tusen tack, om du menar den coralfärgade är den från Cubus, den gråa är från h&m! :)
fridaslife.blogg.se

Upp