Julbak.


Denna helgen har varit väldigt lugn för min del (kanske behövligt efter torsdagen). Jag har sovit länge, levt i myskläder och pluggat lite grann. I fredags kväll bakade jag pepparkakor med hela familjen och idag har jag och mamma gjort lussebullar. Vi tjuvstartar med julfirandet i år då vi är utomlands hela jullovet, för gå miste om julen och allt mysigt därtill vill man ju verkligen inte göra! Igår eftermiddag/kväll hade jag ensamtid med mammsen så jag drog med henne på ett gympapass och sedan åt vi ute efter det. Cozy!
 
Ovanstående är nog i princip det som hänt de senaste dagarna. Som avslut på helgen ligger jag nu nerbäddad i sängen och ser kvällens avsnitt av Beck innan jag ska sova. Puss och kram
#1 - - stella:

Vad mysigt med lussebullar :D

#2 - - Flisan:

Gott :D

#3 - - Isabell Hedberg:

Nej vad gott! längtar tills mamma slänger ihop en sats, men det blir nog först om ett par veckor :(
Men de ser verkligen goda ut :D

#4 - - Linn Strömberg:

Åh vad gott!

#5 - - Jessica:

Så gott!

Upp