3 saker


3 saker ni inte visste om mig
  • Jag tänker väldigt ofta på vad kompisar och andra tycker och tänker om mig
  • Att sova naken är asskönt, men jag gör det inte ofta
  • Jag har kvällsrutiner som jag känner att jag måste göra innan sängdags
3 saker som gör mig glad
  • När vänner visar att dom uppskattar mig
  • Få höga betyg och bra resultat på skolarbeten
  • God mat
3 saker som gör mig arg
  • När föräldrar tjatar eller inte förstår sig på hur dagens ungdomar fungerar
  • Att se folk ta illa hand om sina djur
  • När folk talar osanning
3 saker jag gillar
  • Göra mina vänner glada och få dem att känna sig uppskattade
  • Hitta på saker med mina vänner
  • Känslan efter ett köttigt och svettigt träningspass
3 saker jag inte gillar
  • Läsa böcker
  • Stå och frysa i väntan på buss/tåg
  • Prov
3 saker jag är bra på
  • Planera och strukturera mitt liv
  • Sprida energi
  • Hålla hemligheter
3 saker jag är dålig på
  • Tro på mig själv
  • Plocka in i diskmaskinen
  • Ta det lugnt
3 saker jag aldrig skulle göra
  • Börja röka
  • Köpa eller bära äkta päls
  • Veta att en vän mår dåligt utan att göra något åt det
3 saker jag önskar
  • Att studiebidraget låg på 10 000 kr istället för 1000 kr
  • Att jag var riktigt bra på något
  • Ett nice 6-pack
3 saker jag gjort den senaste veckan
  • Sökt jobb
  • Varit på fest
  • Tränat (surprise haha...)
3 saker jag ser fram emot denna månaden
  • Tovas 18-års middag
  • Valborg
  • Träffa mormor och morfar
3 saker jag borde göra
  • Skriva på mitt biologi-engelska-svenska-arbete
  • Klippa mig
  • Spara pengar
#1 - - Anna:

Härligt inlägg!

#2 - - Tilda Barkselius:

Älskar sådana här listor :)

#3 - - Alice:

Rolig lista! ^^

#4 - - Sarah:

De va kul o läsa :)

#5 - - snyggafilippa.blogg.se:

Rolig lista! :D

#6 - - ♫♪ sandra:

kul att läsa :)

#7 - - CAMILLAESI:

rolig lista :-D

Upp