Mellis

Hallå! Det var längesen, igen! Jag fick sluta extra tidigt idag då matteläraren vabbar, så jag var redo att köra igång på gymmet redan klockan ett. Denna veckan har magen och armarna fått jobba mycket då jag känt mig seg i benen samt att smärtor i benhinnorna kommit tillbaka. Men på sätt och vis får benen alltid lite jobb, då jag nästan alltid värmer upp 20-30 minuter på crosstrainern. 
 
Vädret är väldigt tråkigt här i Skåne för tillfället. Det regnar och blåser och är allmänt grått, vilket gör att man mest vill hålla sig inne, men efter skolan idag sprack det faktiskt upp så jag kunde gå till gymmet. På vägen knäppte jag bilden på körsbärsträden som blommar så vackert! En färgklick i allt grått. 
 
Jag kom hem strax efter tre idag och kunde därför för en gång skull äta mellis hemma!! Love!! I vanliga fall slänger jag bara i mig något medtaget på gymmet då klockan brukar hinna slå fem innan jag är klar. Nu har jag även extra tid att plugga idag, vilket är perfekt då jag har fysikprov imorgon. Böckerna ligger mitt framför näsan på mig så nu ska jag sätta igång att räkna. Vi hörs!
 
#1 - - kajan:

cred till mina muffins

#2 - - bella:

lycka till på provet! :)

Upp