Motion x3

Den här dagen skulle man snabbt kunna sammanfatta genom att säga att jag har motionerat mig själv, mina gymnaster, och våra två hästar. Som alla andra lördagsmorgnar var jag tidigt uppe på träning med mina 06-08;or, och efter det var jag ute på en liten löptur. Gympan var riktigt kul idag då det snurrades nya volter från flera tjejer! Sedan åt jag lunch ihop med mamma innan vi åkte till stallet för att longera och löshoppa hästarna. Det var jättelänge sedan jag var i stallet senast!
När vi kom hem igen satte jag mig och antecknade saker som jag missat på biologilektionerna, och sedan ställde jag mig i köket och lagade middag till familjen (minus Kajsa som inte kommer hem förrän imorgon). Jag gjorde en indisk linsgryta som jag själv tycker blev lyckad, med ris och naanbröd till. Äta vegetarisk och bra mat känns viktigt, så jag tog tillfället i akt.
 
Resterande timmar av kvällen har jag tagit det ganska lugnt, ätit glass framför Maria Wern bland annat. Men nu är det dags för mig att krypa till kojs - imorgon väntar en dag till med handboll (och fysikplugg)!
#1 - - josephine Asplund:

Hoppas du haft en underbar helg & lycka till med allt och bloggen! Kram<3

Svar: Tack sötis <3
fridaslife.blogg.se

Upp