Velourdress

Livet är verkligen on top för tillfället, men samtidigt inte. Varför inte håller jag privat, men de goda sidorna delar jag gärna med mig av. På gymmet den här veckan har jag verkligen haft kul och känt att träningen tagit bra, då jag fått upp ögonen för några nya redskap och övningar. I skolan känns det även bra på flera fronter, speciellt i matten där jag ligger i god fas samt i svenskan där gårdagens tal tog mig till ett A.
 
Dessutom har jag lyckats få in lugna stunder i vardagen denna veckan. Jag har börjat se vikten av att landa i nuet ibland. Jag har levt i min velourdress (på bilderna) som mamma köpte till mig häromveckan varje kväll. Den är så mysig! Jag har tagit hand om mig själv lite extra mycket och tagit mig tiden att ta 20-30 minuter om dagen åt att ligga på spikmattan, utan mobil, och bara koppla av. Det är faktiskt svårt att lyckas koppla av helt då man vet att det finns tusen saker att göra, och när man varje dag kastar sig från skolan, till gymmet, till gymnasterna. Men det är värt det, för jag vill inte vara med om vad som hände för nån veckan sedan igen.
 
I detta nu sitter jag nyduschad och ser på handbollsmatch, samtidigt som jag renskriver lite anteckningar från biologin. Tro det eller ej men jag har blivit en liten handbollstjej (okej överdrivet, haha). Imorgon eftermiddag ska jag och Tova till Malmö och se två vänner från klassen spela steg 5! Spännande...
 
#1 - - Sarah:

De e så mysigt me myskläder :)

#2 - - Sarah:

hälig färg påmyss kläderna =)

Upp