Music on, world off.


I eftermiddags visade sig solen, så istället för att ta bussen till gymmet som jag brukar satte jag musik i öronen och promenerade dit. Skönt. Att gå ensam med lurarna inpluggade är verkligen något som behövs ibland. Just nu lever jag mycket efter uttrycket "music in, world out" eller "music on, world off". Till höger ser ni mina mest spelade just nu.
 
HIT-passet idag var något mildare än vanligt, vilket kanske var bra då jag har träningsvärk lite överallt. Att jag tyckte det kändes ovanligt lätt kan i och för sig bero på att det var många övningar som jag tycker om (det vill säga dom jag är bra på, haha). Trött och svettig blev jag i alla fall, vilket väll nästan är oundvikligt på högintensiv träning (åtminstone för mig).
 
Imorgon är det fredag och jag har mycket planerat hela helgen. Vet inte om det känns jobbigt eller kul, men det är mest roliga saker. Hoppas ni får en trevlig helg... Kram
Upp