Gym, snack om resor & kvällsprommis

En fika i Botaniska Trädgården med en saknad Lovisa.
 
Lovisa i Lunds mysiga kvarter.
 
På kvällsprommis med mamma.
 
Efter en stadig frukost började jag dagen med 1,5 timme på gymmet. Först cardio och sedan armar. Därefter mötte jag upp Lovisa inne i stan i Lund. Vi köpte med oss sallad från Grönt och Grönt och promenerade bort till Botniska Trädgården där vi slog oss ner på en filt och käkade och berättade om våra resor. Hon var nämligen i USA medan jag var i Makedonien. Sedan gick vi runt lite på Lunds fina gator innan jag åkte hem. Supermysigt!
 
Nu är klockan snart halv tolv och jag är nyss inkommen från en 45-minuters promenad med mamma. Jag har precis bäddat ner mig i sängen och ska kolla lite på djurskyddsinspektörerna i väntan på att Emili ska ringa på Skype från Makedonien. Så jag säger godnatt sålänge<3 Puss!
#1 - - Julia:

Åh gud vad mysigt!!

#2 - - Lisa:

Vilken mysig dag!

#3 - - Sandra:

Jättefina bilder!! Haha kände igen gatan pga pluggade i lund!!

#4 - - Alice:

Så mysigt med lite mat och prat utomhus! ^^

#5 - - Gabriella :

Åh så himla mysigt!!

#6 - - Caroline:

Vilken härlig dag!

#7 - - Sarah:

Så himla mysigt me picknick :)
Gott me plocksallad :)

#8 - - Frida:

Mysigt, härliga bilder :)

#9 - - Fanni Lindblom:

Så härligt att starta dagarna med träning, känns verkligen som att kroppen får komma igång! Lät som en himla mysig dag :)

Upp