Home again

Efter en vecka hos mormor och morfar och två veckor i Makedonien har jag landat hemma igen!! Hos mormor och morfar arbetade jag i trädgården några dagar för att få ihop lite pengar till sommaren, och sedan kom mina småkusiner dit och då gick vi på Astrid Lindgrens Värld. Sedan hade jag världens bästa veckor i Makedonien tillsammans med Emili och Moa!! Som många av er känner till var jag där med Emili förra sommaren också vilket var superkul, men detta året toppade det! Längtar tillbaka för varje dag som går! Skönt är det dock att vara hemma och få tillbaka mat- och träningsrutiner. Har hängt på gymmet varje dag sen jag kom hem. I måndags träffade jag även Emma och Tova för en lunch på Ebbas, och i övrigt jobbar jag hemma/i trädgården om dagarna för att få ihop ytterliggare cash, även om jag faktiskt ligger väldigt bra till efter löning från gymnastiken, jobbet hos mormor och morfar samt betygspengar ;-)
Upp