Go' kväll

Jag har nyss landat hemma i soffan och sitter och kollar igenom bilderna från Makedonien och drömmer mig tillbaka. Det kommer att komma inlägg om det snart! I förmiddags tog jag med mig syrran på en shoppingtur i jakt på ett par skor och en snygg body. Någon body som föll mig i smaken hittade jag tyvärr inte, men ett par skor blev det tillslut. Jag tror det snart är dags för ett inlägg med mina senaste köp då det blivit en del på sistone... haha. Därefter skickade jag hem syrran och begav mig till gymmet, där det först blev en omgång på crosstrainern (kan inte springa pga. skadat foten IGEN) och därefter magstyrka. Magen är nog stället jag förlorat mest styrka på under veckorna i Makedonien, så det är en liten comeback som inrättar sig nu!! ;-)
 
Ikväll blir det middag hemma med familjen, jucuzzibad och lite filmtajm tror jag. Jag köpte med mig lite gott hem då syrran påminde mig att det är lördag.
Upp