Gympartner


Som rubriken lyder har jag fått en ny gymparter. Tro det eller ej, men Emili har äntligen börjat träna! I fredags var hon med första gången och körde ett köttigt ben/rump-pass med mig och Lovisa, och idag fick jag med henne på en omgång mage och armar. Planen idag var egentligen att va med Thibault, men det blev lite ändringar. På vägen från gymmet unnade jag mig en magnumglass innan jag tog tåget hem för att sticka till hallen och ha tre timmars gymnastikträning. Vi hade lite påskmys med gymnasterna idag, så de som ville var utklädda och sen fick de lite smått och gott i slutet av träning.
 
Imorgon ska jag på ett gympapass klockan 12 och på eftermiddagen ska jag träffa Linnea som sover här till onsdag. Jag vet inte vad vi ska hitta på men vi har i varje fall alltid mycket att snacka om, så det blir kul! Hoppas ert påsklov (om ni har något) börjat lika bra som mitt! Vi hörs!
Upp