1 maj

Hej på er!! Det är första maj och jag kickade igång dagen med en löprunda vid 12-tiden som var lagom jobbig då jag kom i säng 06.50 i morse. Valborg firades med andra ord natten lång igår!
 
Det började med att jag klockan 9 hade träning med mina duktiga gymnaster som levererat massa nya volter på sistone. Från hallen tog jag mig direkt in till Lund och var på brunch hos Jake med Thibault, Gustav, Vincent och Tova, och på kvällen hade jag middag och lite fest hos mig för 10 pers vilket var jättetrevligt! De sista stack vid 6 på morgonkulan så det blev mycket valborg haha. Bilder och mer från gårdagen kommer inom de närmsta dagarna!
 
Utöver löprundan idag har jag haft släktträff med mammas sida samt räknat lite matte. Egentligen borde jag ha satt igång att förbereda inför de nationella proven i engelska också, men jag har inte hunnit. Är jättenervös!!
Upp